Multi dintre noi asociaza idea de call center cu un loc in care zeci, poate sute de operatori isi petrec zilele intr-o rutina, legati de casca telefonului si de un scenariu pe care il repeta fiecarui client cu care discuta. Cu totii am avut macar o data aceasta senzatie atunci cand am fost sunati de un agent de vanzari pentru a ni se prezenta o oferta sau chiar si atunci cand am fost in situatia de a ne adresa unui helpdesk pentru asistenta.
Ei bine, la Nova RIA24 nu exista un call center. Activitatea noastra zilnica se construieste in jurul situatiilor de urgenta din domenii diferite, din Romania si din lume, iar punctul de la care plecam pentru a ne ajuta clientii este unul complex. Este nevoie de prezenta de spirit, viteza de reactie, multa empatie si, nu in ultimul rand, cunostinte solide despre reteaua in care operam, procedurile si standardele de calitate cu care lucram. (Seamana mai degraba cu ceea ce se intampla atunci cand apelezi 112, nu-i asa?)
De aceea, fiecare caz de asistenta Nova RIA24 incepe la Centrala de Alarma. Incidente rutiere, defectiuni in trafic sau urgente medicale, toate sunt situatii care implica solutii de urgenta. Pentru ca lucram cu oameni si trebuie sa ne asiguram ca le redam, in cel mai scurt timp posibil, confortul necesar pentru a merge mai departe.
De aceea, colegii nostri din Centrala de Alarma sunt prima resursa in care investim. Alaturi de reteaua de prestatori Nova RIA24, ei sunt motivul pentru care ne mandrim cu o rata de satisfactie a clientilor foarte aproape de 100%. Sunt deschisi, creativi in a gasi solutii la cele mai complexe probleme, rigurosi si atenti la detalii, empatici si buni comunicatori. Inca de cand comunicam doar prin telefon si telex cu clientii nostri, oamenii "din asistenta" au fost mereu pregatiti sa raspunda rapid situatiilor de urgenta, oriunde si oricand s-ar fi petrecut acestea. Si, in acelasi timp, au stiut mereu sa formeze o echipa, sa fie pozitivi si sa creeze o stare de spirit care face din fiecare zi o aventura.